Zaznacz stronę

Wdrożenie klastra ESB w oparciu o WSO2 dla Budimexu

BlueSoft zaprojektował oraz wdrożył rozwiązanie rozdzielenia usług w architekturze HA dla szyny WSO2 ESB

Główne korzyści

  • Wysoka dostępność platformy integracyjnej dzięki infrastrukturze HA
  • Podniesienie możliwości skalowalności i bezpieczeństwa usług poprzez uruchomienie dodatkowego węzła w innym kraju
  • Skrócony czas realizacji operacji biznesowych

Profil

Branża: Budownictwo Lokalizacja: Polska/Global

Technologie

Nginx (load balancer), WSO2 ESB, WSO2 DSS, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2, HA, Clustering
“Wsparcie Konsultantów z BlueSoft w zapewnieniu stabilności i skalowalności platformy integracyjnej było kluczowe w kontekście rozbudowy zaufania do szyny integracyjnej jako centralnego komponentu architektury IT”
Tomasz Stańczyk, Kierownik Zespołu Projektowania Usług IT

Wyzwanie

Wraz z rozwojem platformy, a co za tym idzie koniecznością skrócenia rosnącego czasu dostępu do danych firma Budimex zdecydowała się rozszerzyć platformę integracyjną o dodatkowy węzeł oparty o rozwiązania WSO2. Przy okazji technicznej aktualizacji środowiska w celu zapewnienia wysokiej dostępności i skalowalności platformy konieczne było zachowanie ciągłości biznesowej całej organizacji.
Dodatkowym wyzwaniem była konieczność koordynacji prac w środowisku rozproszonym geograficznie przy ograniczonych możliwościach testów stabilności całego rozwiązania.

Rozwiązanie

Platforma integracyjna rozszerzona przez BlueSoft została zbudowana w infrastrukturze HA opartej o klastry wraz z implementacją oraz konfiguracją usług na WSO2 ESB/DSS.
Poza istniejącym w Polsce utworzono dodatkowy węzeł w Hiszpanii a ruch rozdzielono poprzez użycie load-balancerów pracujących również w ramach osobnych klastrów dedykowanych i zgodnie z duchem HA.

Rezultat

Zaproponowane rozwiązanie znacznie skróciło czas dostępu do danych oraz wprowadziło mechanizmy zapewniające skalowalność przy dalszej rozbudowie. Zapewniono też jak najwyższą na miarę możliwości dostępność środowiska w przypadku awarii któregokolwiek z węzłów.

liczba usług na platformie

%

skrócenie czasu dostępu do danych

Centra kompetencji, które brały udział w projekcie

DevOps

Od planowania projektu do skuteczności operacyjnej

Integracja systemów

Od usług batchowych do mikro-usług

Implementacja portalu Sprawiedliwi.org.pl w technologi Drupal

Dzięki wdrożeniu Drupala, portal Sprawiedliwi.org.pl prezentuje niemal 1000 historii pomocy Żydom wykorzystując nowoczesne środki przekazu

NFC HCE – aplikacja Mobilny Portfel

BlueSoft wykonał i wdrożył aplikację Mobilny Portfel umożliwiającą płatność telefonami komórkowymi z wykorzystaniem technologii NFC HCE

Wdrożenie SAP Hybris w telekomunikacji

BlueSoft pomaga jednemu z największych operatorów telekomunikacyjnych w przeprowadzaniu cyfrowej transformacji

Wdrożenie klastra ESB w oparciu o WSO2 dla Budimexu

BlueSoft zaprojektował oraz wdrożył rozwiązanie rozdzielenia usług w architekturze HA dla szyny WSO2 ESB

Communication Engine – zarządzanie komunikacją operacyjną

Miliony komunikatów dziennie, jedno innowacyjne rozwiązanie - Communication Engine

Platforma integracyjna w architekturze microservices dla trans.eu

Skalowalna, przetwarzająca duże ilości żądań platforma integracyjna w architekturze Microservices osadzona w chmurze

Idea Cloud – bankowość w chmurze

BlueSoft zaprojektował i wdrożył innowacyjne rozwiązanie informatyczne dla Idea Bank SA zapewniające realizację funkcjonalności oraz pośredniczące w komunikacji pomiędzy systemami informatycznymi tworzącymi pierwszą w Polsce bankowość w chmurze – „Idea Cloud”.

Platforma lojalnościowa

PLL LOT efektywniej buduje relacje z klientami wykorzystując platformę lojalnościową zbudowaną przez BlueSoft

UMM Zoetis – rozwiązanie klasy CIAM

Użytkownicy z ponad 40 krajów korzystają z aplikacji Zoetis dzięki rozwiązaniu dostarczonemu przez BlueSoft

Płatność kartą przy odbiorze (COD)

Pierwsze na polskim rynku wdrożenie uslugi płatności kartą przy odbiorze (COD) umacnia prokonsumencki wizerunek DPD

Szyna integracyjna (MIB) dla Zoetisu

Ponad 100 instancji aplikacji korzysta z szyny integracyjnej zbudowanej przez BlueSoft

Rozproszony system klasy Big Data w ING Banku Śląskim

Gigabajty danych napływających dziennie, terabajty danych przetwarzanych przez rozproszony system klasy Big Data.

Vendor Consolidation

Teleoperator przez lata wdrożył z sukcesem wiele złożonych projektów z zachowaniem krótkiego czasu „time to market”

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

ZADZWOŃ:
+48 22 37 37 000
ZAPYTAJ:
Formularz