Zaznacz stronę

Użytkownicy z ponad 40 krajów korzystają z aplikacji Zoetis dzięki rozwiązaniu dostarczonemu przez BlueSoft

Główne korzyści

  • Wprowadzenie korporacyjnego standardu zarządzania tożsamością i dostępem do aplikacji komercyjnych
  • Znaczące zmniejszenie kosztu i czasu budowy nowych rozwiązań webowych i mobilnych
  • Elastyczna konfiguracja kontroli dostępów na poziomie kraju i aplikacji dzięki zastosowaniu silnika reguł decyzyjnych
  • Obsługa setek tysięcy logowań do aplikacji. Średni czas logowania ~0,5 sek

Profil

Branża: Farmacja Lokalizacja: Globalna

Technologie

Mule ESB, Java, Apache Hadoop, Amazon Web Services
When Zoetis launched in 2013, we set out to transform our global digital operations. BlueSoft was not only an integral part of that digital transformation but they also helped us improve our performance across both technology and delivery. BlueSoft has become a trusted partner in Zoetis’ ecosystem
Nilo Paredes, Global Digital Marketing Lead, Business Technology at Zoetis

Wyzwanie

Zoetis jako globalna firma stanął przed wyzwaniem zbudowania rozwiązania klasy IAM obsługującego dziesiątki rynków objętych różnymi wymogami prawnymi. Pierwotny zakres miał obejmować szerokie spektrum funkcjonalności zaczynając od procesu rejestracji nowych klientów, a kończąc na weryfikacji uprawnień weterynaryjnych w odpowiednim systemie w danym kraju. W wyniku wydzielenia się spółki z firmy Pfizer rozproszone środowisko uwzględniające integrację z systemami różnych dostawców znacząco powiększyło złożoność projektu a ramy czasowe projektu zostały ograniczone do minimum.
Bardzo istotnym, o ile nie najistotniejszym, wyzwaniem było zachowanie ciągłości biznesowej w trakcie migracji na nowe rozwiązanie. Cały proces zmiany oprogramowania musiał zostać przeprowadzony w sposób przezroczysty dla klientów Zoetis korzystających z aplikacji jak i pracowników klienta w poszczególnych krajach.

Rozwiązanie

BlueSoft, aby sprostać oczekiwaniom Klienta przygotował elastyczny framework, umożliwiający szerokie i swobodne dostosowywanie go do wymagań konkretnych rynków. Co więcej, zastosowanie silnika reguł decyzyjnych znacząco zmniejszyło ilość kodu przez co udało się zoptymalizować koszty utrzymania i rozwoju. Ponieważ harmonogram prac projektowych był bardzo napięty BlueSoft przykładał szczególną uwagę by efektywnie wykorzystać wszystkie zasoby. Podejście zwinne do realizacji kolejnych funkcjonalności zapewniło, iż projekt zakończył się w terminie, zgodnie z oczekiwaniami Klienta.
W trakcie trwania projektu ważnym aspektem była bardzo efektywna i sprawna współpraca pomiędzy BlueSoft a Zoetis. Pomimo odległości dzielących zespoły i kluczowych uczestników projektu, potwierdziliśmy, że możemy realizować duże rozwiązania posiadając zespół rozproszony po całym świecie. Ze względu na różnorodność rynków oraz dużą liczbę lokalnych dostawców aplikacji na każdym z nich, BlueSoft przygotował standard podejścia do wdrażania aplikacji bez względu na miejsce jej uruchomiania. Ogromnym wsparciem była standaryzacja API oraz szczegółowa dokumentacja zawierająca liczne przykłady oraz instrukcje postępowania w różnych przypadkach.

Rezultat

Sukcesem projektu User Management Module było przygotowanie całkowicie nowego rozwiązania technologicznego i wdrożenie go z zachowaniem ciągłości biznesowej na całym świecie. Specjalnie przygotowane procedury ładowania danych on-line oraz off-line zapewniły płynne migracje użytkowników i ich danych (łącznie z danymi wrażliwymi jak hasła czy loginy). A dzięki wsparciu BlueSoft 24/7/365 w roku wszystkie ewentualne incydenty były rozwiązywane już w czasie nawet 1 godziny. Obecnie UMM jest centralnym mechanizmem rejestracji i kontroli dostępów wykorzystanym przez dziesiątki aplikacji Zoetis.
Wprowadzenie tego globalnego rozwiązania nie tylko zoptymalizowało koszty i poprawiło procesy po stronie Klienta. Spójny interface oraz szybkość działania poprawił odbiór aplikacji Zoetis przez ich użytkowników, którzy nie muszą czekać na logowanie dłużej niż 0,5 sekundy. Projekt UMM pod wieloma względami stanowił wyzwanie zarówno dla BlueSoft jak i dla Zoetis. Dzięki współpracy nad tym rozwiązaniem nasza firma potwierdziła swoje wysokie umiejętności i organizację pracy na szeroką skalę dając w ten sposób Zoetis solidnego i zaufanego Partnera IT do współpracy w przyszłości.

Krajów

Pracowników brało udział w projekcie

Instancji aplikacji korzystających z UMM

Miesięcy prac

Centra kompetencji, które brały udział w projekcie

Integracja systemów

Od usług batchowych do mikro-usług

Zarządzanie procesami biznesowymi

Od diagramu do pełnej automatyzacji

Rozwiązania dedykowane

Podejmujemy wyzwanie

Web & Mobile

Od płatności mobilnych do telemedycyny

Rozwiązania w chmurze

Od infrastruktury w chmurze do oprogramowania jako usługi

Szyna integracyjna (MIB) dla Zoetisu

Ponad 100 instancji aplikacji korzysta z szyny integracyjnej zbudowanej przez BlueSoft

Wdrożenie SAP Hybris w telekomunikacji

BlueSoft pomaga jednemu z największych operatorów telekomunikacyjnych w przeprowadzaniu cyfrowej transformacji

Rozproszony system klasy Big Data w ING Banku Śląskim

Gigabajty danych napływających dziennie, terabajty danych przetwarzanych przez rozproszony system klasy Big Data.

UMM Zoetis – rozwiązanie klasy CIAM

Użytkownicy z ponad 40 krajów korzystają z aplikacji Zoetis dzięki rozwiązaniu dostarczonemu przez BlueSoft

Vendor Consolidation

Teleoperator przez lata wdrożył z sukcesem wiele złożonych projektów z zachowaniem krótkiego czasu „time to market”

Platforma lojalnościowa

PLL LOT efektywniej buduje relacje z klientami wykorzystując platformę lojalnościową zbudowaną przez BlueSoft

Idea Cloud – bankowość w chmurze

BlueSoft zaprojektował i wdrożył innowacyjne rozwiązanie informatyczne dla Idea Bank SA zapewniające realizację funkcjonalności oraz pośredniczące w komunikacji pomiędzy systemami informatycznymi tworzącymi pierwszą w Polsce bankowość w chmurze – „Idea Cloud”.

Implementacja portalu Sprawiedliwi.org.pl w technologi Drupal

Dzięki wdrożeniu Drupala, portal Sprawiedliwi.org.pl prezentuje niemal 1000 historii pomocy Żydom wykorzystując nowoczesne środki przekazu

NFC HCE – aplikacja Mobilny Portfel

BlueSoft wykonał i wdrożył aplikację Mobilny Portfel umożliwiającą płatność telefonami komórkowymi z wykorzystaniem technologii NFC HCE

Communication Engine – zarządzanie komunikacją operacyjną

Miliony komunikatów dziennie, jedno innowacyjne rozwiązanie - Communication Engine

Płatność kartą przy odbiorze (COD)

Pierwsze na polskim rynku wdrożenie uslugi płatności kartą przy odbiorze (COD) umacnia prokonsumencki wizerunek DPD

Arrow
Arrow
ArrowArrow
Slider

ZADZWOŃ:
+48 22 37 37 000
ZAPYTAJ:
Formularz