Zaznacz stronę

Amazon Machine Learning

Co to jest?

Amazon Machine Learning jest serwisem, który dostarcza użytkownikom narzędzia do tworzenia aplikacji wykorzystujących uczenie maszynowe. Jest to część platformy Amazon Web Services przez co łatwo integruje się z już działającymi usługami w chmurze Amazona oraz jest łatwo skalowalna.

Algorytmy uczenia maszynowego, które oferuje Amazon Machine Learning są używane np. do znajdowania trendów, dostarczania predykcji na podstawie zebranych danych, rozpoznawania obrazów. Implementacja algorytmów tego typu w aplikacjach wymaga specjalistycznej wiedzy i w efekcie może być kosztowna i czasochłonna. Jednakże platforma Amazon Machine Learning pozwala developerom bez specjalistycznej wiedzy budować aplikacje „data driven” i używać w tle odpowiednich algorytmów uczenia maszynowego.

Amazon Machine Learning w prosty sposób integruje się z danymi przechowywanymi w usługach AWS takich jak S3 (Simple Storage Service), Redshift czy RDS (Relational Database Service). Kreatory i narzędzia ułatwiające budowę API prowadzą użytkownika przez proces budowy modelu predykcyjnego, który później jest wykorzystywany do analizowania nowonapływających danych i generowania predykcji.

Niewątpliwą zaletą sytemu jest łatwość budowy modelu na podstawie danych a następnie wystawienia programistycznego API, które może być używane zarówno przez aplikacje typu desktop jak i mobile. Dodatkowo usługa może działać zarówno w trybie „batch” jak i w czasie rzeczywistym.

Do czego służy?

Przykładowe przypadki użycia Amazon Machine Learning to:

Wykrywanie oszustw

detekcja podejrzanych transakcji finansowych, filtrowanie spamu

Rekomendacje

Rekomendowanie treści dopasowanych dla konkretnego użytkownika, predykcyjne ładowanie treści, poprawa UX aplikacji

Marketing ukierunkowany

przyporządkowanie odpowiednich reklam do użytkowników, wybór odpowiednich kampanii marketingowych ze względu na profil użytkownika, cross-selling, up-selling

Klasyfikacja treści

kategoryzacja dokumentów, przyporządkowanie dokumentów do osób (np. łączenie CV kandydatów z działem HR)

prognozowanie rezygnacj

znajdowanie abonentów, którzy mogą rezygnować z usług, wyszukiwanie klientów, którzy mogą przejść z planu darmowego na płatny

Obsługa klienta

predykcyjne przekazywanie wiadomości od klienta (np. bezpośrednio do odpowiedniego działu na bazie treści wiadomości), analiza social media.

Nasze doświadczenie

BlueSoft używa technologii Amazon Machine Learning z powodzeniem u swoich klientów z różnych branży (m.in finansowej, telekomunikacyjnej oraz life science), a nasza ekspertyza pozwala w pełni wykorzystać jej możliwości.

Firma posiada szerokie doświadczenie z zakresu analizy biznesowej, która pozwala naszym klientom pomóc wybrać odpowiednie zagadnienia, nadające się do poprawy przy pomocy algorytmów uczenia maszynowego a następnie wdrożyć je za pomocą doświadczonego zespołu developerów, analityków i architektów.

Amazon Machine Learning jest platformą, która przy odpowiednim wykorzystaniu przynosi organizacjom ogromne korzyści a dzięki zespołowi, który zna zagadnienia z dziedziny Data Science możliwe jest wyciągnięcie z danych odpowiedniej wartości biznesowej.

Nasza firma posiada wiele udanych wdrożeń z tej dziedziny. Po więcej szczegółów na temat projektów jak i samej technologii oraz korzyści jakie może ona przynieść Państwa Firmie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.

Zobacz inne technologie, z których korzystamy w tym obszarze

Machine Learning

ZADZWOŃ:
+48 22 37 37 000
ZAPYTAJ:
Formularz