Zaznacz stronę

Machine Learning

Co przyniesie technologia jutra?

Czym jest Machine Learning?

Sieci neuronowe, algorytmy kognitywne, sztuczna inteligencja, regresja…

To wiele mądrych słów – i jednocześnie przyszłość każdego biznesu. Zatrudniając pracowników, każda organizacja patrzy na ich kompetencje, szybkość adaptacji, wiedzę i zdolność do uczenia się. Takie same wskaźniki cechują algorytmy Machine Learning. Narzędzia oparte o machine learning potrafią już rozpoznawać mowę, podejmować interakcję z człowiekiem, uczyć się prostych, manualnych czynności. Nie zastąpią intuicji i kreatywności człowieka – ale już dzisiaj wyręczają go w prostych zadaniach, działając 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pozwól swoim pracownikom na kreatywność – i zatrudnij sztuczną inteligencję tam, gdzie Ludzka jest zbyt cennym zasobem.

Jak działa Machine Learning? Zobacz tutaj

Machine Learning w Biznesie

Natural Language Processing

Algorytmy rozpoznawania mowy już dzisiaj wspierają biznes. Call Center jest przeważnie pierwszym wyborem na takie wdrożenie. Komunikat „Język polski – wybierz jeden” to już odległa przeszłość, a klienci nawet nie mają świadomości dziś, że rozmawiają z robotem.

Oferta BlueSoft w zakresie NLP

Automation

Automatyzacja to klucz do osiągnięcia konkurencyjności. Jeżeli Twój biznes działa tylko wtedy, gdy pracownicy są w biurze – czas to zmienić! Automatyzacja procesów biznesowych i powtarzalnych czynności to ogromna oszczędność czasu i pieniędzy, które można przeznaczyć na nowe inicjatywy.

Nasza oferta w automatyzacji

Zarządzanie danymi, Master Data Management

Big Data

Automatyczne przewidywanie zachowań konkretnych konsumentów, planowanie grupy docelowej czy nawet prowadzenie kampanii wyborczej. Big Data, czyli duże zbiory danych w połączeniu z algorytmami ich analizy dają spektakularne wyniki, a niekiedy nawet zmieniają świat.

Nasza oferta Big Data

Dlaczego BlueSoft?

  • Innowacyjność to motor napędowy naszej firmy. Od wielu lat propagujemy adaptację biznesową rozwiązań opartych o Sztuczna Inteligencję, uczestnicząc w wielu konferencjach i prowadząc warsztaty dla Klientów.
  • Stworzyliśmy własne produkty – Mr Wolf  i BeeBot – oparte o algorytmy kognitywne, które z sukcesem są implementowane u naszych klientów.
  • Posiadamy silny zespół kompetencji Robotic Process Automation, tworzymy rozwiązania oparte o chmurę, na bieżąco sprawdzamy możliwości takich narzędzi, jak np. Amazon Alexa.
  • Nasze wdrożenia Big Data w wielu sektorach (np. bankowość, automotive) zmieniają oblicze biznesu i pomagają naszym klientom.
Implementacja portalu Sprawiedliwi.org.pl w technologi Drupal

Dzięki wdrożeniu Drupala, portal Sprawiedliwi.org.pl prezentuje niemal 1000 historii pomocy Żydom wykorzystując nowoczesne środki przekazu

NFC HCE – aplikacja Mobilny Portfel

BlueSoft wykonał i wdrożył aplikację Mobilny Portfel umożliwiającą płatność telefonami komórkowymi z wykorzystaniem technologii NFC HCE

Wdrożenie SAP Hybris w telekomunikacji

BlueSoft pomaga jednemu z największych operatorów telekomunikacyjnych w przeprowadzaniu cyfrowej transformacji

Wdrożenie klastra ESB w oparciu o WSO2 dla Budimexu

BlueSoft zaprojektował oraz wdrożył rozwiązanie rozdzielenia usług w architekturze HA dla szyny WSO2 ESB

Communication Engine – zarządzanie komunikacją operacyjną

Miliony komunikatów dziennie, jedno innowacyjne rozwiązanie - Communication Engine

Platforma integracyjna w architekturze microservices dla trans.eu

Skalowalna, przetwarzająca duże ilości żądań platforma integracyjna w architekturze Microservices osadzona w chmurze

Idea Cloud – bankowość w chmurze

BlueSoft zaprojektował i wdrożył innowacyjne rozwiązanie informatyczne dla Idea Bank SA zapewniające realizację funkcjonalności oraz pośredniczące w komunikacji pomiędzy systemami informatycznymi tworzącymi pierwszą w Polsce bankowość w chmurze – „Idea Cloud”.

Platforma lojalnościowa

PLL LOT efektywniej buduje relacje z klientami wykorzystując platformę lojalnościową zbudowaną przez BlueSoft

UMM Zoetis – rozwiązanie klasy CIAM

Użytkownicy z ponad 40 krajów korzystają z aplikacji Zoetis dzięki rozwiązaniu dostarczonemu przez BlueSoft

Płatność kartą przy odbiorze (COD)

Pierwsze na polskim rynku wdrożenie uslugi płatności kartą przy odbiorze (COD) umacnia prokonsumencki wizerunek DPD

Szyna integracyjna (MIB) dla Zoetisu

Ponad 100 instancji aplikacji korzysta z szyny integracyjnej zbudowanej przez BlueSoft

Rozproszony system klasy Big Data w ING Banku Śląskim

Gigabajty danych napływających dziennie, terabajty danych przetwarzanych przez rozproszony system klasy Big Data.

Vendor Consolidation

Teleoperator przez lata wdrożył z sukcesem wiele złożonych projektów z zachowaniem krótkiego czasu „time to market”

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider