Zaznacz stronę

Nasze rozwiązanie, to nie tylko sklep internetowy. To przede wszystkim kompleksowe rozwiązanie transformujące sposób sprzedaży

People don’t call it E-commerce anymore. It’s Called Omni-commerce and it’s the idea that digital permeates every step of the purchase chain from product discovery to trial to pricing to actual purchase.

Tolman Geffs, co-president of The Jordan, Edmiston Group (JEGI)

Pracujemy dla największych firm w optymalizacji ich procesów sprzedażowych. Nasze rozwiązania dedykowane są dla zarówno dla odbiorców B2C, jak i B2B.

Czym wyróżniamy się na rynku?

W BlueSoft przygotowaliśmy dla naszych Klientów platform e-commerce wyjątkową ofertę. Jest to możliwe dzięki 15-letniemu doświadczeniu w branży IT i szerokiemu zakresowi oferowanych usług.
W odróżnieniu od agencji interaktywnych, jesteśmy specjalistami w architekturze, wdrożeniach, integracji i bezpieczeństwie systemów.
Uczestniczymy z Klientem w tworzeniu strategii, analizujemy customer journey, zajmujemy się UX, CX, tworzymy makiety.
To czyni naszą ofertę kompletną, od momentu powstania idei do wdrożenia i utrzymania gotowego rozwiązania. Realizujemy wszystkie etapy projektu. Nie zostawiamy Klienta z wdrażanym rozwiązaniem, tylko razem z nim uczestniczymy w procesie projektowania odpowiadając na zmieniające się potrzeby i nowe wymagania rynku. Nasze rozwiązania e-commerce są elastyczne, a stosowane przez nas metodyki pracy zwinne, co umożliwia szybką reakcję na zmiany środowiska biznesowego i obniżanie kosztów implementacji.

Nasze rozwiązanie

Nasze rozwiązania e-commerce, to nie tylko sklep internetowy, ale kompleksowe rozwiązanie, które poza realizacją sprzedaży wielokanałowej (omni-channel) pozwala na:

monitorowanie i planowanie (raporty, analityka)

  • dokładny podgląd na żywo

  • bieżące weryfikowanie planów sprzedażowych i dowolnych metryk

  • analiza zachowania Klientów

zarządzanie procesami współbieżnymi

  • provisioning

  • wykrywanie nadużyć budowa profilu Klienta

  • marketing

  • stany magazynowe przyszłe i obecne

  • komunikacja z Klientami

obsługę wszystkich punktów styku z klientem

  • punkty sprzedaży

  • Infolinia

  • Selfcare

  • wsparcie każdego etapu związanego z customer journey

uwzględnienie urządzeń mobilnych

  • proponujemy jedno, responsywne rozwiązanie

  • idealnie dopasowane dla pełnej wygody i ergonomii

Nasi klienci

Znamy różne branże. Naszymi Klientami są zarówno duże instytucje z sektora bankowego, logistycznego, ubezpieczeniowego, farmaceutycznego, lotniczego jaki i podmioty działające na rynku retail. Pracujemy m.in. dla największych firm telekomunikacyjnych w optymalizacji ich procesów sprzedażowych. Nasze rozwiązania dedykowane są dla zarówno dla odbiorców B2C jak i B2B.

Technologie wykorzystywane w e-commerce

Prezentujemy rozwiązania szyte na miarę. Koncertujemy się na wspieraniu strategii biznesowej klienta poprzez zespół konsultantów biznesowo-technicznych, którzy dobierają rozwiązanie do potrzeb (nie odwrotnie). Oferujemy rozwiązania e-commerce bardzo zaawansowane, wymagające integracji, dużej wydajności i złożoności, jak i mniejsze, skupiające się w większej mierze na odpowiedniej konfiguracji gotowych narzędzi. Proponujemy rozwiązania oparte o Magento, SAP Hybris, BroadLeaf, PrestaShop, OpenCart, Pimcore jak i własne produkty.
Płatność kartą przy odbiorze (COD)

Pierwsze na polskim rynku wdrożenie uslugi płatności kartą przy odbiorze (COD) umacnia prokonsumencki wizerunek DPD

Wdrożenie SAP Hybris w telekomunikacji

BlueSoft pomaga jednemu z największych operatorów telekomunikacyjnych w przeprowadzaniu cyfrowej transformacji

Vendor Consolidation

Teleoperator przez lata wdrożył z sukcesem wiele złożonych projektów z zachowaniem krótkiego czasu „time to market”

Idea Cloud – bankowość w chmurze

BlueSoft zaprojektował i wdrożył innowacyjne rozwiązanie informatyczne dla Idea Bank SA zapewniające realizację funkcjonalności oraz pośredniczące w komunikacji pomiędzy systemami informatycznymi tworzącymi pierwszą w Polsce bankowość w chmurze – „Idea Cloud”.

Communication Engine – zarządzanie komunikacją operacyjną

Miliony komunikatów dziennie, jedno innowacyjne rozwiązanie - Communication Engine

UMM Zoetis – rozwiązanie klasy CIAM

Użytkownicy z ponad 40 krajów korzystają z aplikacji Zoetis dzięki rozwiązaniu dostarczonemu przez BlueSoft

Szyna integracyjna (MIB) dla Zoetisu

Ponad 100 instancji aplikacji korzysta z szyny integracyjnej zbudowanej przez BlueSoft

Rozproszony system klasy Big Data w ING Banku Śląskim

Gigabajty danych napływających dziennie, terabajty danych przetwarzanych przez rozproszony system klasy Big Data.

NFC HCE – aplikacja Mobilny Portfel

BlueSoft wykonał i wdrożył aplikację Mobilny Portfel umożliwiającą płatność telefonami komórkowymi z wykorzystaniem technologii NFC HCE

Implementacja portalu Sprawiedliwi.org.pl w technologi Drupal

Dzięki wdrożeniu Drupala, portal Sprawiedliwi.org.pl prezentuje niemal 1000 historii pomocy Żydom wykorzystując nowoczesne środki przekazu

Platforma lojalnościowa

PLL LOT efektywniej buduje relacje z klientami wykorzystując platformę lojalnościową zbudowaną przez BlueSoft

Arrow
Arrow
ArrowArrow
Slider

ZADZWOŃ:
+48 22 37 37 000
ZAPYTAJ:
Formularz