Zaznacz stronę

Systemy CRM

Od automatyzacji sprzedaży do marketingu interaktywnego.

Czym jest System CRM?

Imperatywem dzisiejszego biznesu jest zmiana strategii ze zorientowanej produktowo na skupioną przede wszystkim na potrzebach klienta. Odpowiedzią na to wyzwanie jest szeroki wachlarz aplikacji z rodziny CRM. Systemy CRM pozwalają zarządzić pełnym cyklem życia danych klienta i strategią komunikacji na przestrzeni wszystkich kanałów kontaktu. Konsolidacja danych transakcyjnych klienta umożliwia bardziej efektywną realizację działań marketingowych:
  • Akwizycja: Skuteczna identyfikacja leadów, wyróżnienie prospektów i ich ostateczna konwersja w klientów.
  • Up-sell / x-sell: Oferta dostosowana do indywidualnego klienta na bazie jego historycznych transakcji i obecnych preferencji.
  • Retencja: Monitorowanie satysfakcji klientów celem uniknięcia zjawiska churn.
6
W rezultacie CRM umożliwia maksymalizację przychodu z istniejących klientów oraz zmniejszenie kosztów związanych z ich obsługą przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości procesów obsługi klienta.

Tutaj można wprowadzić tekst do wyświetlania w obrębie modułu.

Wyzwania wokół CRM?

Większość dużych organizacji wdrożyła już system CRM, lecz bardzo duża część tych wdrożeń nie zakończyła się przewidywanym sukcesem. Często jest to związane z następującymi wyzwaniami:
  • Brak przełożenia kosztów inwestycji CRM oraz zaprojektowanych funkcjonalności na faktyczny zysk finansowy (ROI).
  • Oderwanie CRM od bezpośrednich problemów biznesowych poprzez nadmierne skupienie na technologii i niedostateczny wkład w analizę biznesową i dokumentację procesów.
  • Brak przemyślanej strategii integracji systemu CRM z istniejącym ekosystemem IT oraz współdzielenia informacji pomiędzy kanałami kontaktu.
  • Słaba skalowalność systemów CRM w odpowiedzi na zwiększający się wolumen danych o kliencie z istniejących i nowych źródeł (np. media społecznościowe).
  • Niska akceptacja aplikacji CRM przez docelowych użytkowników, często ze względu na nadmierną złożoność rozwiązania lub niedostateczne szkolenie.
  • Dobór nieodpowiedniego partnera przy implementacji systemu.

Dlaczego warto wybrać Rozwiązania CRM od BlueSoft?

Kilka powodów, dla których warto wyruszyć w podróż CRM razem z BlueSoft:
  • Posiadamy w swoim portfolio wdrożenia systemów CRM dowolnej skali (lokalne, globalne) oraz w różnych gałęziach biznesu (telekomunikacja, healthcare).
  • Możemy pochwalić się szeroką wiedzą z zakresu technik analizy biznesowej oraz techniczną znajomością najbardziej popularnych rozwiązań operacyjnego CRM (SalesForce, PeopleSoft) oraz MCM (IBM Unica, SAS Campaign).
Rozumiemy dogłębnie zarówno obszar CRM, jak i obszary zależne:
  • EAI oraz MDM (CRM nie znaczy nic bez wiarygodnych danych o kliencie dostępnych na czas).
  • Mamy doświadczenie w tworzeniu liniowo skalowalnych systemów dla bankowości w oparciu o najnowsze technologie Jesteśmy doskonale zaznajomieni z koncepcjami obszaru User Experience (UX) i rozumiemy, ze system CRM musi być przede wszystkim przyjazny dla użytkowników końcowych.

Technologie CRM, które wykorzystujemy

Usługi BlueSoftu

Usługi aplikacyjne

  • Kontrola jakości i testy
  • Migracja aplikacji
  • Opracowywanie aplikacji
  • Przekształcanie przestarzałych aplikacji
  • Utrzymanie aplikacji i wsparcie
ZOBACZ WIĘCEJ

Obsługa informatyczna

  • Obsługa całego obszaru IT
  • Integracja systemów
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie infrastrukturą
ZOBACZ WIĘCEJ

Doradztwo

  • Architektura korporacyjna
  • Transformacje cyfrowe
  • Zarządzanie chmurą
  • Zarządzanie danymi
  • Zarządzanie projektami
ZOBACZ WIĘCEJ